Kaartenswap

Ik had me eigenlijk een beetje voorgenomen niet meer zo veel mee te doen aan grote groeps swappen, toen ik de kaartenswap voorbij zag komen. Een kleine swap, waarvoor je 2 kaarten moest maken: 1 beschreven en 1 voor de ander om te kunnen versturen. Daarvoor had je ongeveer 3 weken de tijd.

Ik ben gek op kaarten en ik wil ze ook iets meer maken, dus ik gaf me direct op.

Ik kreeg het lootje van Lonneke. Zij gaf aan als favoriete kleur paars te hebben, en te houden van uiltjes, herten en regenbogen. Dat kwam mooi uit, want daar hou ik ook van.

Ik wilde graag iets borduren en een beetje zoeken op Pinterest leverde wat mooie plaatjes op. Uiteindelijk had ik toch wat te weinig tijd om alles te maken, dus ik heb 2 kaarten geborduurd met hertjes en ook nog een regenboog kaart gemaakt.

DSC_0267

 

DSC_0263

Het idee van de regenboogkaart heb ik een beetje gepikt van Pinterest. Nu heb ik een enorme pot knopen, maar ik kon geen rode knoop vinden in de goede maat, behalve die met het hartje. En eigenlijk komt dat juist super leuk uit vind ik!

Ik heb de kaarten expres geen tekst gegeven zodat ze voor allerlei gelegenheden gebruikt kunnen worden.

Aan de binnenkant van de hertenkaarten stempelde ik een hertje. Op de achterkant van alle kaarten een Handmade stempel (waarvan de A het niet zo goed doet).

 

 

 

DSC_0271DSC_0270 (2)

Ik maakte een envelop van een kaart en ik schreef een kaart vol die ik van Birgit heb gehad. Omdat hij zo goed in het thema past (paars en een uil).

DSC_0273

 

Ik kreeg zelf 3 kaarten van Danielle. Twee vrolijke verjaardagskaarten om te versturen en een mooie kaart met muziek om op mijn prikbord te hangen! Super leuk, en nogmaals bedankt Danielle!

DSC_0274 (2)

 

Ik vond het een hele leuke swap om te doen, juist omdat hij zo klein is.

Geef een reactie

