CAL deken – deel 5

Het is weer tijd voor de maandelijkse deken update. Deze maand niet zo veel aan de deken gehaakt. Omdat ik vond dat ik wel een update moest geven heb ik snel in de laatste week nog een paar toeren er bij gehaakt. Niet zoals verwacht, maar het wordt wel echt een lange termijn projectje!

Oh op de foto nog niet te zien, maar ondertussen heb ik al 11 draadjes afgehecht!

DSC_0275 (2)

Klik hier voor de vorige update.

 

2 gedachtes over “CAL deken – deel 5

  1. Hihi goede reden om weer wat toeren te haken: om erover te kunnen bloggen…

    Ik vind zo’n lange termijn project altijd erg leuk. Maakt niet uit om het een maand niet aan te raken: op een dag komt het af!

  2. Pingback: Sheffield | Epsiej

Geef een reactie

