Very Inspiring Blogger Award

Ik werd laatst genomineerd door Angelique voor de Very Inspiring Blogger Award. Super lief en bedankt daarvoor!

Daar moet je dan natuurlijk weer het een en ander voor doen, zoals het volgende:

  1. Deel 7 dingen of leuke feitjes over jezelf
  2. Nomineer 15 andere blogs waarvan je vindt dat zij het verdienen, en deel je blogpost met ze

  3. Laat de award duidelijk zien op je site en volg diegene die je genomineerd hebt op bloglovin´

Als je genomineerd bent moet je natuurlijk ook even die regels kopieren en de award showen.

Dus…7 dingen over mijzelf.

 

  1. Ik vind mijn eigen haarkleur niet mooi (asblond). Daarom verf ik het sinds mijn 12e zeer regelmatig, en de laatste jaren is het een variant van rood, of koperkleurig.

Ik wilde dit jaar meelopen met de Nijmeegse vierdaagse samen met mijn vriend, maar we zijn uitgeloot.

  1. Nu vind ik dat aan de ene kant wel jammer, maar stiekem ben ik ook wel blij want het scheelt een hele hoop tijd. Wandelen gaat namelijk niet zo snel, en je moet toch wel flinke afstanden trainen. Oftewel: een hele dag lopen!
  2. Ik denk dat ik meer dan een half jaar vrij kan zijn zonder me te vervelen. Er zijn nog zoveel dingen die ik wil maken en wil doen! Daar heb ik op dit moment te weinig tijd voor en dat maakt me weleens chagrijnig.
  3. Ik ben niet perfectionistisch. Soms is dat fijn, maar soms zou het best wel wat meer mogen zijn.
  4. Het moment dat dit online komt ben ik in Londen en ga ik ’s avonds naar Les Miserables toe!
  5. Ik ben er pas een paar weken geleden achter gekomen dat sporten in de regen helemaal niet zo erg is, en dat sporten helpt om je hoofd leeg te maken. Blijkbaar had ik nooit zo’n overlopend hoofd, of ging ik te weinig sporten om dat te ervaren.

En dan nu het moeilijkste deel: 15 mensen nomineren. Ik volg best veel blogs maar ik vind het altijd lastig om “de leukste” (of in dit geval meest inspirerende) uit te zoeken. Als je er niet tussen staat betekent het niet dat ik je blog niet leuk vind hoor! Voor de genomineerden: voel vrij om te doen met deze nominatie wat je wilt (niks, overnemen, boven je bed hangen…) In alfabetische volgorde een rijtje blogs die ik inspirerend vind en aanraad om te bezoeken:

  1. Anita Quilt
  2. Anja Wens
  3. Daddy’s Little Defect
  4. Draad en Praat
  5. EssSpecially
  6. Food Love & Hapiness
  7. Fotootje Vandaag
  8. Kralalien
  9. Maaikoe
  10. Mara Maakt
  11. Mmiirraah
  12. Rovanice
  13. Tamara’s Blog
  14. VanRenee
  15. Your Daily Intake

 

 

 

 

4 gedachtes over “Very Inspiring Blogger Award

  1. Okay nu ben ik dus helemaal vergeten hier te reageren, alleen via Twitter. Stom, want ben je dankbaar dat ik in dat lijstje sta :) en wat is deze blog leuk om te lezen. Leer je weer hele andere dingen van elkaar. Zal eens over de vragen nadenken!

Geef een reactie

