Groeps give-away nr. 3

Ik vond dat het wel weer eens tijd was voor een winactie op mijn blog. En nog leuker: een winactie met een groep.
Via Twitter verzamelde ik nog 11 dames die ook wel mee wilden doen, en zo komt het dat er vandaag op op de volgende blogs ook een winactie te vinden is:

Ik geef natuurlijk ook iets weg: Een Stationery pakketje.

DSC_0272

Daar zit in: 4 velletjes papier (A5 formaat), een velletje sticker etiketten, 8 blanco labels, 5 stickers, lint met taartjes, stof-tape (dat met die bloemetjes, is dus tape maar van textiel), een gehaakte klaproos en een potje met zilveren glitters.

Wat moet je doen om te winnen? 

Eigenlijk heel simpel: hier een reactie achter laten. Het is leuk als je dit bericht deelt en als je me volgt op bloglovin, maar dat is niet verplicht.

Tot wanneer kan je mee doen?

De winactie loopt t/m 31 mei. Hierna maak ik de winnaar bekend.

Neem ook een kijkje op de andere blogs, misschien zie je nog wel meer leuks dat je wilt winnen!

 

38 gedachtes over “Groeps give-away nr. 3

  1. Pingback: Groeps give away! |

  2. Wat een super leuk pakketje. Ik zou graag meedoen hihi. Ik ben volgens mij verslaafd aan het raken aan blogs en give-aways. haha. Ik ga nu even verder neuzen bij jouw blog. haha. Fijn blogweekend!

    Groetjes Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

  3. Pingback: Group give-away! | Kralalien

  4. Wat Leuk. Ik zou graag meedoen. Ik heb jullie give-away genoemd op mijn blog :-). Misschien leuk om een keer een kijkje te nemen??? :-) Nog een fijne zondag.

    Lieve groetjes,

    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

  5. Ik ga je volgen via bloglovin en ik wil graag mee doen met deze leuke give away. Heerlijk, ik ga al jullie blogs langs om even een kijkje te nemen. hihi.

    Lieve bloggroetjes Pétra.

  6. wat leuk!
    doe graag mee!
    de labeltjes leuk versieren en dan aan spulletjes die verkocht worden voor de dierenhoeve/kinderboerderij/zorgboerderij hangen, leveren ze vast meer op

  7. Pingback: Groeps give-away nr. 3 – De Uitslag | Epsiej

Geef een reactie

