Mandjes

Het is alweer even geleden (een maand!) dat ik een DIY overzicht heb geplaatst. Dat had iets met tijdgebrek te maken, op speurtocht naar leuke linkjes kost namelijk stiekem altijd meer tijd dan ik denk. Maar, nu heb ik weer iets leuks bedacht (al zeg ik het zelf): Mandjes. Zelfgemaakte mandjes voor eigenlijk alles wat je kan bedenken: speelgoed, je WIPjes, wolletjes, de was….

Een ienimienie mandje, voor bijvoorbeeld paaseitjes (of eitjes, nu het geen Pasen meer is).

 

Of een grote gehaakte mand. Het is wel een patroon met schema. In deze neutrale kleur vind ik het super mooi.

 

Deze grote mand is ook gehaakt (Ik denk met een soort Zpagetti), maar met een doorzichtige buis er doorheen voor extra stevigheid. Kan dus heel mooi als wasmand! Er staat geen patroon bij, maar wel het voorbeeld met de buis en je kan bovenstaand patroon gebruiken. Ik weet ook niet in welke taal de site is.

 

Deze bakjes van stof zijn toch zo vrolijk! Die wil ik zeker nog een keer proberen te maken!

 

Het laatste gehaakte mandje, een rechthoekig mandje. Ook te haken met een schema.

Als je graag je spijkerbroek wilt recyclen kun je deze denimmandjes maken. Ik vind het stoer en denk dat ze ook lekker stevig zijn!

 

Ik hou van deze mandjes van zpagetti met fluor garen! Het lijkt gehaakt, maar is met een festonsteek gemaakt. Ik wil het zeker eens proberen!

Van het laatste mandje kan ik geen foto laten zien, omdat het een fototutorial is die dan in zo’n rits op Pinterest staat. Het is een gevlochten mandje van papier. Ik vind hem super gaaf, dus zeker even op de link klikken!

Dus nu snel aan de slag, zodat je al je troepjes op kan ruimen!

 

Geef een reactie

