Kraagjes

Een tijdje terug zag ik het overal op Pinterest: Kraagjes. Het maakt saaie shirtjes opeens bijzonder en vooral heel erg schattig! Ik weet nog niet of ik het voor mezelf zou maken, maar ik vind het er wel heel leuk uit zien. Hier wat voorbeeldjes met uitleg:

Marie schreef een patroon voor dit schattige gehaakte kraagje voor kinderen.

 

Een klein kraagje, ook voor op een kindershirtje. Schattig toch?

 

Deze kraag is voor jezelf, dat steentje in het midden maakt het helemaal af!

 

Nog een gehaakt kraagje voor kindjes. Met een bloemetje dit keer!

 

Deze kraag maakt een simpel hemdje opeens een stuk leuker!

 

Een hele klassieke kraag gemaakt van kant.

 

Dit is een wat grotere, meer jaren ’50 kraag. Ik vind het wel schattig!

 

En tot slot een kraag die je van twee kanten kan dragen, en die je van voren strikt!

 

Wat vind jij van kraagjes?

3 gedachtes over “Kraagjes

Geef een reactie

