Eindelijk, een sjaal

Zo ik ben eindelijk zo ver om een sjaal te showen. Wel een ander dan die ik eerst wilde laten zien.

DSC_0285

Ik haakt hem met garen dat ik in Engeland kocht. Het heet Araucania Puelo en is Lama-wol. Heerlijk zacht en geweldige kleuren. Ik moest het kopen vanwege de kleuren, zo mooi fel roze!  Een nadeel: het wordt verkocht in strengen, dus eerst een bol er van maken anders raakt alles in de knoop.

Dit is het patroon van de sjaal. Het is een perfect patroon voor gemêleerd garen. Ik heb het patroon met een aantal toeren verbreed, omdat dit garen eigenlijk te dun is en het anders wel een heel iel sjaaltje wordt.

Ik vind hem leuk en het haakt lekker snel!

2 gedachtes over “Eindelijk, een sjaal

Geef een reactie

