CAL deken – deel 6

Weer een deken update. Ik ben nu zo ver…

DSC_0279

Op vakantie heb ik hard gezocht naar garen (het is een Engels merk) maar niet gevonden. En toen kreeg ik van Saskia dit:

DSC_0283

De bedoeling was de restjes garen van de kleuren die ik al heb. Maar ze stuurde ook 2 nieuwe kleuren, omdat ze die zelf niet gebruikt. Zo heb ik genoeg voor de hele deken, dus ik heb besloten de deken uit te haken en opnieuw te beginnen. Een hoop werk maar dan kan ik alle kleuren er in verwerken en wordt hij groot genoeg. In ieder geval voor op de bank.

2 gedachtes over “CAL deken – deel 6

  1. Pingback: CAL deken – deel 7 | Epsiej

  2. Pingback: CAL deken – deel 8 | Epsiej

Geef een reactie

