Action

Ik doe mee met een notitieboekje-swap (notitieboekje versieren en swappen maar). Daarvoor ging ik even naar de Action, opzoek naar een blanco boekje. Nu hebben we pas sinds kort een Action bij ons in de stad, dus ik ben er nog niet zo vaak geweest.

Ik liep daar zo’n beetje rond en het een na het ander knutselspul sprong in mijn mandje. Daarna ging ik nog even naar de Hema, om voor nog een ander notitieboekje te kijken (ik heb 2 ideeën in mijn hoofd, de leukste versie swap ik, de ander wordt een give-away) en daar kocht ik ook niet alleen wat ik nodig had *zucht*.

DSC_0281

  • 2 pakken met 6 vrolijke stofjes, gewoon omdat het leuk is.
  • Een borduurpakket voor een uil. Ik wil al heel graag iets borduren, en dit is nog eens een leuk prijsje.
  • 2 bollen met heel dik garen. Omdat het zomer is en ik een sjaal wil armbreien.
  • Gelpennen, want eigenlijk wil ik die al heel lang en de prijs bij de Action is gewoon beter dan bij andere winkels.
  • Glitter-washi tape van de hema, want Glitters.
  • Notitieboekjes, natuurlijk.

6 gedachtes over “Action

  1. Action is voor leuke knutselspulletjes (en ook andere dingen) een hele foute winkel ;-) Je koopt er altijd meer dan nodig is. En bij de Hema trouwens net zo, alhoewel de prijzen mij daar toch altijd iets meer tegen houden.

  2. Pingback: Notebookswap en een give-away | Epsiej

  3. Pingback: Armbreien | Epsiej

  4. Pingback: Uiltje | Epsiej

Geef een reactie

