Readowrimo

Wattes? Readowrimo…een maand om zo veel mogelijk boeken te lezen! Van 1 augustus tot en met 31 augustus. Hier kun je de oorsprong van het idee lezen, bedacht door Liz.

Het idee is dus dat je voor jezelf een doel stelt hoeveel boeken je in augustus gaat lezen. Past wel mooi bij mijn doel om meer boeken te lezen dit jaar. Ik weet zelf stiekem nog niet of ik echt mee ga doen, maar vind het idee zo leuk dat ik het met jullie deel!

Eind augustus zal ik laten weten wat ik er van gebakken heb.

3 gedachtes over “Readowrimo

Geef een reactie

