Tapestry Etui

Al best wel een tijd geleden begon ik met het haken van een etui. Ongeveer nadat ik dit blogje had gepost. Ik begon heel enthousiast, maar er kwam vanalles tussendoor en met alleen maar vaste haken schiet het ook niet echt op….Dus nu EINDELIJK is mijn eerste tapestry gehaakte etuitje klaar.

Etui 1

Met een ritsje er in.

Etui 2

 

Het leuke aan tapestry haken is dat de binnenkant ook leuk is om te zien. En dat het best wel strak en dik is, zodat een voering niet nodig is!

Etui 3

De kleuren staan me wel wat tegen, dus ik weet nog niet wat ik er mee ga doen. Als iemand zich aan bied om het te ruilen voor iets leuks/het wil kopen, dan mag dat!

Wat ik wel heel leuk vind is dat je het patroon echt ziet verschijnen, en zo een soort kan tekenen met garen. Heb zin om nog veel meer te haken met deze techniek!

 

2 gedachtes over “Tapestry Etui

Geef een reactie

