Tag: Random Question Generator

Via Sylvia kwam ik bij deze Tag. Laat de Generator 25 vragen uitspugen en beantwoord ze. Heel simpel, en ik hou enorm van random vragen, dus het leek me een perfecte tag om met jullie te delen! Helemaal omdat ik geen zin heb om foto’s te maken en te bewerken enzo voor een creatief blogje zoals altijd het streven is op donderdag ;).

1) If you had to give yourself a name, what would you pick?

Vroeger wilde ik altijd Estelle heten, de 2e naam van Gary, of Ginger Spice. Nu zou ik het echt niet weten, Esther hoort bij mij en ik kan me niet voorstellen dat ik anders zou heten.

2) Would you rather be the most popular kid in school or the smartest kid in school?

Ik denk stiekem dat ik altijd wel een beetje bij de stuudjes hoorde. Maakte als enige in de klas de planning voor Wiskunde, met als gevolg dat ik ook als enige (oke beide samen met mijn beste vriendin) een voldoende haalde enzo. Maar tja, geen idee. Populair zijn is wel heel makkelijk en had ik erg graag gewild. Maar populair zijn en alleen maar onvoldoendes halen heb je niks aan. De slimste heeft vooral later wel veel voordelen, alhoewel een grote mond vaak meer beloond wordt.

3) What is your favorite board game (or card game)?

30 seconds! Lekker snel en hysterisch.

4) Do you read reviews about a movie before deciding whether to watch it or not?

Veel films krijg ik “opgedragen” door vriendlief. En die kijkt wel eerst op IMDB naar het cijfer. Maar de grote populaire films kijk ik wel zonder een review te lezen.

5) Have you ever been to the emergency room? What for?

Ja, om te werken. Ik heb er 3 maanden lang mijn oudste co-schap gelopen en ook tijdens andere co-schappen ben ik er vaak genoeg geweest. Voor mezelf ben ik er denk ik 2 keer geweest. De eerste keer had ik mijn arm verstuikt, ik was toen jarig en werd 4? Ik kan het mezelf niet meer herinneren dus het is een vermoeden. De tweede keer had ik een gat in mijn hoofd, ik  was uitgegleden. Ik weet niet meer hoe oud ik was, erg jong in ieder geval. Ik kan me alleen nog herinneren dat ik het heel eng vond dat er een doek over mijn hoofd moest en het donker was (steriel doek om te hechten). Ik heb nog steeds een litteken.

6) What do you do to stay in shape?

Eindelijk kan ik hier eens een antwoord op geven waarvoor ik me niet schaam! Ik Bootcamp twee keer in de week en probeer twee keer in de week hard te lopen (dat lukt meestal ook hoor).

7) If you could be any celebrity, who would it be?

Anne Hatheway denk ik. Ik vind haar mooi en een goede actrice en ze kan mooi zingen. Of Emma Stone, ik vind haar super leuk!

8) Would you rather be rich and ugly, or poor and good looking?

Beide is vrij oppervlakkig he? Rijk en lelijk, zoals vriendlief mooi zegt: rijk zijn houd je langer vol dan knap zijn.

9) What is your favorite drink?

Warme chocolademelk met slagroom, ook in de zomer! Alcoholisch is het Radler!

10) When you were younger, what did you want to be when you grew up?

Heks, dolfijnentrainster en juf.

11) Who do you have on your speed dial?

Vriendlief en mijn mams.

12) If you could meet anybody in history, past or present, who would it be?

Geen idee eigenlijk…

13) If you found a $100 what would you do?

Mijn gevoel zegt dat het weinig zinvol is om het naar Gevonden Voorwerpen te brengen. In een portemonnee zal ik dat uiteraard wel doen. Maar als het los ergens rondvliegt denk ik toch dat ik er iets leuks mee zal doen.

14) What’s the longest you have gone without sleep?

Geen idee, ik denk niet veel meer dan 24 uur. Heb vaak toch wel een paar uurtjes slaap in een nacht, of anders overdag.

15) What countries have  you travaled to?

Amerika, Frankrijk, Italië, Spanje, Oostenrijk, Zweden, Engeland, Ierland, Griekenland, België, Duitsland, Curacao.

16) Do you have any vacation plans coming up?

Helaas niet. Mogelijk ben ik eind september vrij, maar dat hangt af van een hele hoop factoren.

17) What is your favorite candy?

Chocola

18) What’s the worst thing about your gender?

Het altijd achteraf over elkaar lopen katten en lelijk doen. Zorgt voor zoveel gedoe.

19) What was your first job?

Tijdschriften bezorgen voor de Media Expresse, de Donald Duck enzo.

20) What website do you visit te most?

Gmail, Twitter, Facebook, Bloglovin, Pinterest. In die volgorde. En daarna Google, Farmacotherapeutisch kompas en Ravelry.

21) What did you have for dinner last night?

Ik heb net gegeten, dat was lauwwarme couscoussalade.

22) Do you prefer to shop online or in a store?

In een winkel. Dan weet ik gelijk hoe iets zit en hoe de stof voelt en geen gedoe met terugsturen. Maar andere dingen dan kleding koop ik graag online. Zoals wolletjes dus, altijd de kleuren die ik zoek.

23) What is your biggest pet peeve?

Er vanuitgaande dat het een slechte gewoonte is…dan is het dat ik altijd trek heb in eten en ik ga eten als ik me verveel.

24) What are your favorite TV shows?

Ik vind de Slimste Mens een leuk programma en van series hou ik van Glee, The Big Bang Theory en How I Met Your Mother.

25) Would you rather lose an arm or a leg?

Een arm. Zonder been wordt je wel heel erg beperkt in je vrijheid en onafhankelijkheid.

 

Voel je vrij om deze Tag over te nemen!

 

 

 

2 gedachtes over “Tag: Random Question Generator

  1. Wat leuk die vragen lijsten. Vroeger en nu ook nog vul ik die vaak in. Het begon toen ik jong was in het blad Viva. Dat was “het” hippe blad voor de jonge vrouw. Als je de vragen beantwoord ga je nadenken over alles wat gevraagd word, heel gek eigenlijk normaal doe je dat niet. Het is net alsof je met jezelf praat of heb ik dat alleen? Leuk Esther die blogjes groetjes Marie.

  2. Dat je als creatief persoon liever een arm kwijt bent! Doe mij maar een been. (Als we even niet aan de pijn denken) Nepperd eronder en klaar. Met 1 arm kun je niet eens fatsoenlijk de bladzijdes van een boek omslaan. Of zoals ik nu doe een tablet vasthouden en typen. Laat staan haken en breien. Nee het lijkt me echt vreselijk om mijn armen/handen of zicht te moeten missen.

Geef een reactie

