Maak de zin af…

Op de blog van Saskia stond een leuke tag om de zinnen af te maken. Te leuk om niet over te nemen!

Als ik de koelkast open doe hoop ik te vinden…

Chocolademouse. Nu staat dat eigenlijk vrijwel nooit in onze koelkast (zelfbescherming), maar ik hoop het toch iedere keer.

Afgelopen week was ik super nijdig omdat…

Oei ik was niet echt boos geloof ik de afgelopen week.

1 ding wat niemand van mij begrijpt is…

Dat ik door kan eten ook al zit ik vol. Als er iets lekkers voor mijn neus staat, kan ik dat gewoon niet laten staan. Niet echt handig.

1 ding wat ik zelf niet begrijp is…

Hoe ik nog haren op mijn hoofd kan hebben, als er zo veel uitvallen. Mijn hele huis ligt ongeveer vol met mijn haar.

De wereld zou een betere plek zijn als…

We er met minder mensen zouden wonen. Te veel mensen op een te klein oppervlak is nooit zo praktisch. En als Amerika zich niet overal mee zou bemoeien. En uiteraard als iedereen elkaar gewoon respecteert zoals die is. En als we massaal aan de duurzame energie gaan, zodat er geen oorlog gevoerd hoeft te worden om de laatste druppels olie.

Als ik 1 miljoen zou hebben dan zou ik…

Een mooie, lange reis maken.

Als ik volgende week zou overlijden zou ik deze week…

Deze week spenderen met alle lieve mensen om mij heen: familie en vrienden.

Als ik 1 ding aan mezelf kon veranderen dan zou dat zijn…

Ik ga er van uit dat het om uiterlijk gaat. Iets wat niet haalbaar is: mijn lengte, het zou een stuk makkelijker en goedkoper zijn om ten minste 10cm kleiner te zijn. Iets wat wel mogelijk is: mijn neus. Die is te groot.

Iets wat mij altijd blij kan maken is…

Chocola! En Wolletjes!

Iets waarover ik nooit een blog maak is…

Inhoudelijk over mijn werk. En over beautyproducten, denk ik.

Als ik overal heen zou kunnen gaan dan zou ik hierheen gaan en waarom juist daarheen…

Oeh moeilijke vraag. Ik wil naar veel plekken. Maar in ieder geval naar IJsland, omdat het super mooi is en hele bizarre natuur heeft.

Als ik een dier zou zijn dan zou ik een…

Een kat zijn. Beetje slapen op de verwarming, geaaid worden,  beetje spelen, ja dat bevalt me wel.

Een baan die ik altijd al wilde hebben is…

Zoals ik al vaker heb genoemd, zou het mijn droombaan zijn om de hoofdrol in een musical te spelen. Maar iets realistischer is het mijn wens om huisarts te worden.

Mijn idee van een perfecte dag is…

Of iets leuks ondernemen met mijn lief, en dan lekker uit eten. Of thuis op de bank met een haakwerkje en een leuke serie en iets lekkers te eten. Maar dat laatste kan ik niet dagen achter elkaar doen, dan verveel ik me.

 

Laat je een linkje achter als je deze tag overneemt? Ik ben benieuwd naar jouw antwoorden!

4 gedachtes over “Maak de zin af…

Geef een reactie

