15 dingen die niemand vraagt

Ik kwam weer een tag tegen, bij Sylvia dit keer (of wederom). Ik hou wel van tags, een makkelijke manier om wat meer over jezelf te vertellen/om iemand te leren kennen. Vijftien vragen die je bijna nooit gesteld worden.

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?

Dicht. Al betrap ik me zelf er op dat ze de laatste tijd nog weleens open zijn. Maar ja, in een open kast zouden weleens mensen verstopt kunnen zitten (ja ik ben nogal paranoïde). En het ziet er uit als een donker gat in het donker.

2. Neem je mini-flesjes shampoo etc. mee uit hotels?

Nee. Omdat ik ze toch niet gebruik, vind het vaak geen fijne shampoo of zeep, en het neemt ruimte in in mijn vaak toch al overvolle toilettas. Ik gebruik ze wel vaak in het hotel (de zeep, niet de shampoo, dat vind mijn haar namelijk niet leuk). Vroeger spaarde ik wel zeepjes en kreeg ik die dus altijd van mijn vader.

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?

Nee, ik ben heel braaf. We hadden in ons vorige huis wel een stadnaam bord hangen, maar dat was een cadeau van een vriend.

4. Gebruik je to-do lijstjes?

Ja ik kan niet zonder! Niks is zo fijn als iets van je to-do lijst kunnen strepen, hoe klein de taak ook is (ik zet er dus ook zo veel mogelijk op, dat voelt extra goed aan het eind van de dag). En het geeft me rust als ik een hoop dingen moet doen, zo kan ik het overzicht bewaren.

5. Heb je sproeten?

Nee. Ik vind het altijd wel leuk, maar helaas.

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?

Na de leeftijd dat je moeder je omhoog tilt om in de bosjes te plassen (onderweg naar vakantie, geen wc etc.) niet meer. Ik heb echt een groot probleem wat dat betreft, want ik kan niet wildplassen. Hoe nodig ik ook moet, als er geen wc is hoef ik spontaan niet meer te plassen. Om dan vervolgens in de auto weer bijna in mijn broek te moeten plassen.

7. Hoe groot is je bed?

Groot! 1,80 x 2,20m! We zijn allebei lang, dan is die extra lengte heel fijn. En de breedte…tja, met die warme dagen is het best fijn om niet per se tegen elkaar aangeplakt te hoeven liggen.

8. Ben je lui?

Ja. Ik heb het woord denk ik uitgevonden. Het liefst laat ik andere mensen voor mij lopen en ik stel dingen zo lang mogelijk uit (schoonmaken etc, school/studie/werkdingen niet).

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?

Dat het al half 4 is en ik nog vanalles wil doen (haken, bakken, pinterest herorganiseren, computer herorganiseren)

10. Kauw je op pennen en potloden?

Niet zo erg meer als vroeger, maar ik moet wel altijd met mn tanden de achterkant van een simpele balpen los halen en ik hang een pen regelmatig aan mijn lip. Pennen moeten sowieso uit elkaar gehaald worden.

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Nee. Ik ben weleens mee geweest met een vriendin, maar ik vond het niks. Te veel verplicht een clubje zijn.

12. Kijk je nog weleens naar tekenfilms?

Jaaa!! Disney for the win! En animatiefilms :D

13. Tel je de treden als je de trap op loopt?

Nee. Soms als ik me verveel bij het lopen (of ik moet aan andere dingen denken dan dat ik eigenlijk moet plassen) tel ik weleens mijn stappen, en bij het hardlopen denk ik weleens “links, rechts, links rechts” als een manier om een gelijkmatig ritme te vinden.

14. Dans je weleens als er geen muziek te horen is?

Ja. Ik dans vooral thuis, uithuizig ben ik niet zo’n danser en dan zit de muziek in mijn hoofd (of die zing ik zelf heel hard).

15. Weet je hoe je het oliepijl van je auto moet checken?

Ik denk het? Als je auto al een tijdje stil staat en dus afgekoeld is, dan moet je onder je motorkap zo’n staafje ergens uit trekken. Die veeg je eerst een keer af en dan dip je hem opnieuw er in en kijk je tot welk streepje de olie komt. Toch?

Ik ben benieuwd naar jouw antwoorden! Laat je even een linkje achter?

3 gedachtes over “15 dingen die niemand vraagt

Geef een reactie

