Giraf

Twee (inmiddels oud-)collega’s van mij kregen samen een baby-meisje. Ik wilde ze graag iets geven, omdat ik erg fijn met ze heb samengewerkt, dus ik besloot een giraf te maken. Van Scheepjes Stonewashed, omdat me dat heel tof leek. Het garen haakt heel fijn en het geeft net een wat stoerder effect. Dat de marktman in Delft het voor 50 cent goedkoper heeft dan de meeste winkels is helemaal fijn!

Giraf Stonewashed 1

 

Dankzij een oude Flow ben ik nu helemaal fan van mooie letters schrijven (of bijna tekenen). Dus ik maakte een label erbij, met mijn gelukswensen uiteraard op de achterkant. Het maakte het cadeautje helemaal af.

Label Baby

Helaas heb ik het niet persoonlijk kunnen geven, omdat ik eerder bij een andere baan ben begonnen dan dat de vader van het meisje weer terug aan het werk was.

7 gedachtes over “Giraf

Geef een reactie

